PARALAX-Board
Register Frequently Asked Questions Search Calendar Members List Team Members Radio To IRC Chat Partner

PARALAX-Board » Sonstiges » Links » Neue Beta des Amiga Spiels Mr. Beanbag! » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New ThreadPost Reply
Go to the bottom of this page Neue Beta des Amiga Spiels Mr. Beanbag!
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Dekay Dekay is a male
Tripel-As

images/avatars/avatar-644.jpg

Registration Date: 19.6.2011
Credits: 1.880 Credits

großes Grinsen Neue Beta des Amiga Spiels Mr. Beanbag! Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Wen es interessiert, hier die neue Beta des Amiga Spiels Mr. Beanbag!:

http://www.glastonbridge.co.uk/mrbeanbag/downloads.php

Sieht aus, wie ein Sonic Clone.

http://www.glastonbridge.co.uk/mrbeanbag/media.php

Hab ich mir gleich runtergeladen, aber noch nicht probiert großes Grinsen

Jäger und Sammler, wie früher... Schreckliche Marotte!

Grüße!
9.2.2012 22:42 Dekay is offline Search for Posts by Dekay Add Dekay to your Buddy List
PARALAX PARALAX is a male
Administrator

images/avatars/avatar-730.gif

Registration Date: 5.3.2005
Credits: 69.750 Credits
Herkunft: Köln

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Erstaunlich, was es da noch alles gibt. Hoffentlich wird das mal fertig gestellt. Wäre auf jeden Fall was für die nächste Sendung.cool Gerade auf dem Amiga gab es in den letzten Jahren ja so gut wie keine neuen Spiele. Erinnere mich ehrlich gesagt nur an 10-20 Spiele, die zwar kommerziell verkauft werden sollten, es jedoch nicht in den Handel geschafft haben, da sich der Publisher in letzter Minute gegen eine Veröffentlichung entschieden hat. Ein paar der wenigen, die wirklich fertig waren hießen "Snow Bros." und "Liquid Kid", viel mehr gab es da in den letzten Jahren nach Ende von Amiga Technology nicht zu sehen.

Loriot (* 12.11.1923 - † 22.8.2011)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by PARALAX: 9.2.2012 22:51.

9.2.2012 22:51 PARALAX is offline Homepage of PARALAX Search for Posts by PARALAX Add PARALAX to your Buddy List Add PARALAX to your Contact List View the MSN Profile for PARALAX Skype Screenname of PARALAX: paralax1974
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New ThreadPost Reply
PARALAX-Board » Sonstiges » Links » Neue Beta des Amiga Spiels Mr. Beanbag!

Privacy policy

Forum Software: Burning Board, Developed by WoltLab GmbH
Design © 2005 by PARALAX & Z-Man