PARALAX-Board
Register Frequently Asked Questions Search Calendar Members List Team Members Radio To IRC Chat Partner

PARALAX-Board » Sonstiges » Off-Topic » [Diskussion] Offizieller Laber-Thread (2011 Re-Launch) » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Pages (6): « first ... « previous 5[6] Post New ThreadPost Reply
Go to the bottom of this page Offizieller Laber-Thread (2011 Re-Launch)
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
starkiller starkiller is a male
Haudegen

images/avatars/avatar-711.jpg

Registration Date: 2.9.2008
Credits: 6.678 Credits

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Heute gibts Weihnachtsessen mit der Firma.

Und typisch für Weihnachten Augenzwinkern gehen wir in ein Rodizio Restaurant.

REtroPLAY:
Youtube: TelespielTVChannel
Twitter: starkiller1974
Twitter: TelespielTV
Facebook: nein danke.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by starkiller: 17.12.2011 16:43.

17.12.2011 16:42 starkiller is offline Homepage of starkiller Search for Posts by starkiller Add starkiller to your Buddy List AIM Screen Name of starkiller: n.a. YIM Account Name of starkiller: n.a. View the MSN Profile for starkiller Skype Screenname of starkiller: starkiller1974
CZ-Tunes CZ-Tunes is a male
Moderator

images/avatars/avatar-234.jpg

Registration Date: 29.4.2006
Credits: 24.143 Credits

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Unsere Firmenweihnachtsfeier habe ich auch schon hinter mir.
War sehr schön und gemütlich. Ist nur Schade das ich mich immer darum kümmern muß,und nicht die Firma. Aber was soll's.Wenigstens kann man so mal mit allen zusammensitzen und lecker essen und gemütlich was trinken.Das ist die "Mühe" dann schon wert.

Gruß
CZ-Tunes

17.12.2011 21:39 CZ-Tunes is offline Homepage of CZ-Tunes Search for Posts by CZ-Tunes Add CZ-Tunes to your Buddy List Add CZ-Tunes to your Contact List YIM Account Name of CZ-Tunes: cztunes666
starkiller starkiller is a male
Haudegen

images/avatars/avatar-711.jpg

Registration Date: 2.9.2008
Credits: 6.678 Credits

Bin gerade auf dem Weg nach Hause von meiner Feier.
Ganz ehrlich: war nicht berauschend. Hätte darauf verzichten können. Einzig die liebe Kollegin, die mich zur U-Bahn gefahren hat, war den Abend wert.

REtroPLAY:
Youtube: TelespielTVChannel
Twitter: starkiller1974
Twitter: TelespielTV
Facebook: nein danke.
18.12.2011 0:21 starkiller is offline Homepage of starkiller Search for Posts by starkiller Add starkiller to your Buddy List AIM Screen Name of starkiller: n.a. YIM Account Name of starkiller: n.a. View the MSN Profile for starkiller Skype Screenname of starkiller: starkiller1974
Dadys_Toy Dadys_Toy is a male
Tripel-As

images/avatars/avatar-568.jpg

Registration Date: 7.8.2010
Credits: 2.579 Credits

Wir hatten auch gestern unsere Weihnachtsfeier. Schon komisch, man kennt alle Mitarbeiter aber im Abenddress schauen sie wieder ganz anders aus. Augenzwinkern Es gab lecker Abendessen (mit 5gänge Menü) und ein paar Videos und Bilder aus dem Arbeitsalltag mit den üblichen Pappnasen. Vor Lachen auf dem Boden wälzen

mfg Lächeln

18.12.2011 9:38 Dadys_Toy is offline Search for Posts by Dadys_Toy Add Dadys_Toy to your Buddy List
Pages (6): « first ... « previous 5[6] Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New ThreadPost Reply
PARALAX-Board » Sonstiges » Off-Topic » [Diskussion] Offizieller Laber-Thread (2011 Re-Launch)

Privacy policy

Forum Software: Burning Board, Developed by WoltLab GmbH
Design © 2005 by PARALAX & Z-Man