PARALAX-Board
Register Frequently Asked Questions Search Calendar Members List Team Members Radio To IRC Chat Partner

PARALAX-Board » Sonstiges » Selbstportrait » Hallo zusammen, ich hoffe es geht allen gut » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New ThreadPost Reply
Go to the bottom of this page Hallo zusammen, ich hoffe es geht allen gut
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
marthennig marthennig is a male
Grünschnabel

Registration Date: 21.9.2011
Credits: 65 Credits
Herkunft: Schwedt/Oder

Hallo zusammen, ich hoffe es geht allen gut Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Vor Lachen auf dem Boden wälzen Hallo bin neu hier , was kann mann machen?
Gruß Martin
29.9.2011 11:26 marthennig is offline Homepage of marthennig Search for Posts by marthennig Add marthennig to your Buddy List
Micha Micha is a male
Ansprechpartner / Admin

images/avatars/avatar-731.gif

Registration Date: 5.3.2005
Credits: 16.703 Credits
Herkunft: Dessau

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ein herzliches Willkommen auf Radio PARALAX und viel Spaß hier, sowie gute Geschäfte in der Gastronomie.

Ein Mensch ist und bleibt immer unvergleichlich. Wer sich vergleicht, kann früher oder später nur verlieren. Jeder Mensch ist einzigartig. Sie auch. Freuen Sie sich daran,und passen Sie gut darauf auf.

Jürgen Fliege
29.9.2011 19:35 Micha is offline Homepage of Micha Search for Posts by Micha Add Micha to your Buddy List Add Micha to your Contact List Skype Screenname of Micha: micha_smart
PARALAX PARALAX is a male
Administrator

images/avatars/avatar-730.gif

Registration Date: 5.3.2005
Credits: 69.615 Credits
Herkunft: Köln

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo und Herzlich Willkommen hier!Anstoßen

Was man machen kann? Nun Du bist doch nicht etwa zufällig hier?Augenzwinkern

Hier kann man so einiges machen außer unsere Sendungen verfolgen. Schau Dich mal in Ruhe um und lies Dich ein bisschen durch. Hoffe wir hören bald wieder von Dir.Lächeln

Loriot (* 12.11.1923 - † 22.8.2011)
29.9.2011 20:20 PARALAX is offline Homepage of PARALAX Search for Posts by PARALAX Add PARALAX to your Buddy List Add PARALAX to your Contact List View the MSN Profile for PARALAX Skype Screenname of PARALAX: paralax1974
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New ThreadPost Reply
PARALAX-Board » Sonstiges » Selbstportrait » Hallo zusammen, ich hoffe es geht allen gut

Privacy policy

Forum Software: Burning Board, Developed by WoltLab GmbH
Design © 2005 by PARALAX & Z-Man